De Boodschap bij een kerstpakket.

tekengebied-1
Als ik aan een ondernemer  vraag  of ze nog leuke reacties hebben gehad op het kerstpakket, is het antwoord vaak:  “Nee, eigenlijk niet, hoezo?”

Uit eigen ervaring weet ik dat hier een aantal redenen voor zijn:

Boodschap:  Er is niets mis mee om elkaar: “Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar” toe te wensen,maar een persoonlijke boodschap of bijzondere kerstwens blijft  veel  beter hangen

Tijd:  Té vaak begint men pas aan het kerstpakket te denken als december al is aangebroken. Hierdoor is de keuze beperkt als u een speciale boodschap wilt meegeven. Begin op tijd met te bedenken in welke vorm u uw waardering voor klanten en personeel wilt uitdragen.

Herkenbaarheid :  Door een pakket te maken dat bij uw bedrijf past en eventueel gebruik te maken van producten uit uw eigen organisatie, wordt het pakket extra bijzonder.

Bij Promotion Products Services staat de boodschap ín het kerstpakket op de eerste plaats. Elk bedrijf, elke ondernemer heeft zijn eigen stijl en boodschap. Ons team onderzoekt samen met u wat het meest bij u past en op welke manier u uw eindejaarswens het beste kunt overbrengen.  Of het nu met een standaard kerstpakket is of met een “special made pakket”.

This entry was posted in Kerst. Bookmark the permalink.

Comments are closed.